کادرسازی دستور کار و محور فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور است/ مسجد، سنگر و مأمنی برای نسل امروز
کادرسازي دستور کار و محور فعاليت‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور است/ مسجد، سنگر و مأمني براي نسل امروز
معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور:

کادرسازی دستور کار و محور فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور است/ مسجد، سنگر و مأمنی برای نسل امروز

اله ويردي زاده، با بيان اينکه مسجد سنگر و مأمني براي نسل امروز گفت: بحث کادرسازي و جانشين‌پروري در دستور کار ستاد کانون هاي مساجد کشور است.
شناسه خبر : 44871 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، «مهدی اله ویردی زاده» عصر پنجشنبه27 بهمن ماه در حاشیه دوره آموزشی مدیریت مالی از سلسله دوره‌هاي تـوانمندسازي کادر کانون‌هاي مساجد استان قم که همراه با مراسم اهدا تجهیزات به کانون های دارای کادر نوجوان در قم برگزار شد، با اشاره به ایده تشکیل کادر کانون های مساجد از نوجوانان گفت: از مسئولین و ایده پردازان این طرح تقدیر می کنم و قطعا رسالت و وظیفه ما در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور حمایت از چنین رویکردهایی است.

معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون هاي مساجد کشور در ادامه به رویکرد  دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مسجد محوری و تحقق شعار نهضت بازگشت به مسجد به ویژه مسجدی که محله محور است اشاره کرد . گفت: کادرسازی و جانشین پروری از جمله مباحثی است که مورد توجه رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور قرار دارد و ما این موضوع را در دستور کار قرار داده ایم و در این عرصه با قوت گام بر می داریم.

وی با بیان اینکه مسجد سنگر و مأمنی برای نسل امروز است، ادامه داد: حضور این نوجوانان و نونهالان که امروز در این مراسم شاهد بودیم امر مبارکی است و قطعا این افراد خانواده های خود را نیز با مسجد مانوس تر خواهند کرد.

 

اله ویردی زاده با تاکید بر ارتباط مداوم با بچه‌های مسجد  و ارتباطی که نباید قطع شود، گفت: این دورهمی ها و ارتباط نردیک با بچه های کانون ها مصداق حسنات بوده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق بازگشت به مسجد تراز اسلامی گام بر می‌دارند.

 

معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد کانون هاي مساجد کشور در پایان به حفظ و ارتقای سلامت مالی و شفافیت مالی کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد.