موکب فرهنگی هنری کانون های مساجد استان قم در 10 غرفه برپا می شود
موکب فرهنگي هنري کانون هاي مساجد استان قم در 10 غرفه برپا مي شود
در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و سی امین سالگرد تاسیس کانون های مساجد؛

موکب فرهنگی هنری کانون های مساجد استان قم در 10 غرفه برپا می شود

در آستانه فرا رسيدن نيمه شعبان سالروز ميلاد با سعادت حضرت وليعصر "عجل الله تعالي فرجه الشريف" ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در تدارک موکب ويژه اين مناسبت در 10 غرفه مي باشد.
شناسه خبر : 45333 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر، مهدی موعود "عجل الله تعالی فرجه الشریف" ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با همکاری معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در تدارک موکب ویژه این مناسبت در 10 غرفه است.

 

موکب نیمه شعبان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، در بلوار پیامبر اعظم (عمود 70) در 10 غرفه برپا شده است که از عصر امروز تا ظهر فردا 17 اسفندماه به زائران مسجد مقدس جمکران خدمات رسانی می کند.

 

بخش ویژه کودک موکب فرهنگی هنری کانون های مساجد استان قم با اجرای برنامه های شاد و متنوع و خدمات دهی به کودکان و خردسالان در 4 غرفه نقاشی، کاردستی، اجرای برنامه های شاد و مسابقه برپا شده است.

 

بخش ویژه نوجوانان نیز با 4 غرفه و با اجرای برنامه های شاد، مسابقه و بازی، تریبون آزاد، پرده خوانی، پاسخ به شبهات، خاطره گویی مهدوی، حلقه کتاب خوانی و تبلیغ چهره به چهره مشغول به فعالیت خواهند شد.

 

بخش ویژه هنر نیز در 2 غرفه به برگزاری نمایش، سرود، عکس یادگاری، شعرخوانی و نگارخانه با موضوع جهاد تبیین می پردازد.
 

اطعام مهدوی، توزیع بسته های فرهنگی و... نیز در کنار سایر برنامه ها در موکب فرهنگی هنری کانون های مساجد استان قم تدارک دیده شده است.

 

شایان ذکر است با توجه به تقارت سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با نیمه شعبان، فضاسازی و برنامه های جنبی در راستای گرامیداشت این روز نیز تدارک دیده شده است.