دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قم
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد قم با مديرکل امور اقتصاد و دارايي قم

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قم

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با «مهدي فراهاني» مديرکل امور اقتصاد و دارايي قم ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 46327 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان قم: حجت الاسلام والمسلمين «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم قبل از ظهر امروز (27 فروردین 1402) با حضور در اداره کل امور اقتصاد و دارايي قم، با دکتر «مهدي فراهاني» مدير این اداره کل ديدار و گفتگو کرد.

 

فراهانی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در اجرای برنامه های فاخر و دوره های آموزشی در راستای توانمندسازی کانون ها، به ظرفیت بالای کانون های مساجد اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که ان شاالله شاهد اتفاقات خوبی در عرصه فرهنگ با مشارکت کانون های مساجد باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری موثر اداره کل امور اقتصاد و دارايي قم در انتقال اموال مازاد دستگاه های اجرایی به مساجد، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد و ظرفیت های کانون های مساجد ارائه و بر آمادگی همکاری با این اداره کل تاکید کرد.

 

در حاشیه این دیدار از جناب آقای دکتر «مهدي فراهاني» مدیرکل امور اقتصاد و دارايي قم به پاس زحمات و اقدامات دلسوزانه ایشان در حمایت از مساجد، لوح تقدیر "مدیر مسجدیار" اهدا شد.