حضور مدیران کانون های مساجد استان در بیش از صد مدرسه با موضوع تکریم مقام معلم و اعلام برنامه های اوقات فراغت کانون
حضور مديران کانون هاي مساجد استان در بيش از صد مدرسه با موضوع تکريم مقام معلم و اعلام برنامه هاي اوقات فراغت کانون

حضور مدیران کانون های مساجد استان در بیش از صد مدرسه با موضوع تکریم مقام معلم و اعلام برنامه های اوقات فراغت کانون

مديران کانون هاي مساجد استان قم در بيش از صد مدرسه ضمن تکريم مقام معلم با اهداي لوح تقدير به مدير و معلمان، نسبت به اعلام برنامه هاي اوقات فراغت کانون در مدارس اقدام کردند.
شناسه خبر : 46868 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت روز معلم با اهداء لوح تقدير به مديران و معلمان مدارس مسجد محور، از ايشان تقدير کردند.

 

مديران کانون هاي مساجد استان قم در بيش از صد مدرسه با اهداي این لوح تقدير به مدير و معلمان، ضمن تکريم مقام معلم، نسبت به اعلام برنامه هاي اوقات فراغت کانون در مدارس اقدام کردند.

 

در متن این لوح سپاس که به 100 تن از مدیران و معلمان اهدا گردید، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنّی بُعثتُ مُعلِّماً

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) : امام خمینی (ره) فرمودند «معلّمی شغل انبیا است»؛ این فقط یک شعار دل‌خوش‌کن نیست؛ این یک حقیقت قرآنی است.

همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند. از این منظر کشور مدیون معلمانی است که به حق چراغ هدایت بشریّت را به تأسّی از پیامبر مکّرم اسلام(صلی الله علیه و اله و سلم) روشن و فروزان نگه داشته اند.
معلم عزیز و استاد گرامی؛
جناب آقای
ضمن گرامیداشت سالروز شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ معلم، بدینوسیله از زحمات و تلاش های خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت و همچنین در راستای همکاری های جنابعالی در پیوند مسجد و مدرسه صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. امید است در پناه خداوند متعال موفق و پیروز باشید.