جلسات پلیس معتمد محله در مساجد شهر مقدس قم برگزار می شود
جلسات پليس معتمد محله در مساجد شهر مقدس قم برگزار مي شود
به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم؛

جلسات پلیس معتمد محله در مساجد شهر مقدس قم برگزار می شود

جلسات پليس معتمد محله به ميزباني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با هدف پيشگيري از رشد جرايم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي و ارتقاء احساس امنيت شهروندان شهر مقدس قم در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 46915 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، جلسات پلیس معتمد محله به دبیری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مساجد شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

 

این جلسات در راستای اجرای تفاهم نامه همکاري مشترک فرماندهي انتظامي استان قم و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این جلسات که با حضور امام جماعت، هیئت امناء مسجد، معاون اجتماعی نیروی انتظامی، فرمانده و عوامل کلانتری محل، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد، فرمانده پایگاه بسیج و نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم انجام می شود، خدمت رسانی به مردم، پیشگیری از رشد جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقاء احساس امنیت شهروندان می باشد.

 

این جلسات هر هفته چهارشنبه ها در حال برگزاری است و تا کنون 3 نشست پلیس معتمد محله به میزبانی کانون های آل یاسین، انصار الحسین(ع) و غریب الغربا(ع) برگزار شده است.