کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محور برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت خواهند بود
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد محور برگزاري برنامه‌هاي اوقات فراغت خواهند بود
معاون استاندار قم:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محور برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت خواهند بود

مقيمي با اشاره به کارکرد و ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گفت: اين مجموعه ها، محور برگزاري برنامه هاي اوقات فراغت خواهند بود.
شناسه خبر : 47004 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، «ابوالقاسم مقیمی» در اولین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی استان عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، محور برگزاری برنامه‌های اوقافت فراغت تابستان امسال در سطح استان خواهند بود.

 

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه کودک، نوجوان و جوان بی‌نظیر است، گفت: دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند تا بیستم اردیبهشت‌ماه اقدامات خود را در زمینه اوقات فراغت تنظیم و طرح را به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای هماهنگی و اجرا ارسال نمایند.

 

مقیمی ابراز کرد: همه توان دستگاه‌های مرتبط برای یک برنامه‌ریزی منسجم و عملیات فرهنگی در تابستان امسال بایستی به کار گرفته شود و لازم است در مساجدی که کانون ندارند، پایگاه های مقاومت بسیج محور فعالیت ها باشند.

 

معاون استاندار قم بر برنامه ریزی رسانه‌های بیگانه برای ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان کشور اشاره کرد و گفت: بایستی رویکرد مجموعه‌ها برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی برای بالابردن سطح آگاهی و ایجاد شور و نشاط بین نسل آینده‌سازان کشور باشد که این حرکت نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌های دست‌اندرکار فرهنگی است.