برگزاری 150 مراسم تقدیر از معلمان مسجد محور توسط کانون های فرهنگی هنری استان قم
برگزاري 150 مراسم تقدير از معلمان مسجد محور توسط کانون هاي فرهنگي هنري استان قم
در هفته برزرگداشت مقام معلم انجام شد؛

برگزاری 150 مراسم تقدیر از معلمان مسجد محور توسط کانون های فرهنگی هنری استان قم

مديران و اعضاي نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در مدارس و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از 150 نفر از مديران و معلمان مسجد محور تقدير کردند.
شناسه خبر : 47009 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، مديران و اعضاي نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در مدارس و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از 150 نفر از مديران و معلمان مسجد محور این استان تقدير کردند.

 

این برنامه در راستای ایجاد ارتباط بین مدیران کانون و مدارس به منظور جذب حداکثری نوجوانان به مساجد و برگزاری پرشور برنامه های اوقات فراغت انجام شد.

 

در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد استان قم نیز با جمع آوری اطلاعات مدیران و معلمان مسجد محور و پیگیری های لازم در خصوص تهیه لوح های تقدیر از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیر این ستاد، در کنار ارائه هدایای فرهنگی به تسهیل این فرآیند کمک کرد.

 

معاونین آموزش و پژوهش کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در برنامه ریزی و اهدای هدایا و لوح تقدیر به مدیران و معلمان مسجد محور مشارکت داشتند.