درخشش گروه سرود کانون الرضا(ع) در دومین جشنواره استانی سرود فجر
درخشش گروه سرود کانون الرضا(ع) در دومين جشنواره استاني سرود فجر

درخشش گروه سرود کانون الرضا(ع) در دومین جشنواره استانی سرود فجر

مجتبي زاده از کسب عنوان قابل تقدير در دومين جشنواره استاني سرود فجر، توسط گروه سرود دختران آفتاب از کانون فرهنگي هنري الرضا(ع) قم خبر داد.
شناسه خبر : 47010 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، «سکینه مجتبی زاده» با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره استانی سرود فجر در قم، گفت: گروه سرود دختران آفتاب با همکاری دوکانون شهدا و الرضا(ع) در دی ماه موفق به ساخت و تولید سرود با موضوع شهدای شاهچراغ(ع) شد.

 

رابط خواهران کانون فرهنگی هنری شهدا ادامه داد: این سرود با عنوان انتقام همراه با 19 گروه سرود دیگر از استان در دومین جشنواره استانی سرود فجر شرکت کرد.

 

مجتبی زاده تصریح کرد: از این 20گروه در نهایت 12 گروه به مرحله داوری راه یافت که در مراسم اختتامیه مرحله استانی، 6 گروه سرود در دو بخش اصلی و ویژه، از جمله گروه سرود دختران آفتاب، تقدیر شدند.

 

وی افزود: گروه سرود دختران آفتاب تنها گروه سرود از دختران در این مرحله  بود که توانست در دومین جشنواره استانی سرود فجر، عنوان قابل تقدیر را کسب شد.

 

رابط خواهران کانون فرهنگی هنری شهدا ادامه داد: عفاف و حجاب، جهاد تبیین، جهاد و شهادت موضوعات دومین جشنواره استانی سرود فجر بود. همچنین دو موضوع شهدای استان قم و شهدای مدرسه قطب راوندی نیز به عنوان موضوع ویژه این جشنواره اعلام شده بود.

 

لازم به ذکر است گروه های سرود برتر به جشنواره کشوری سرود فجر معرفی می‌شوند که این مرحله از جشنواره نیز پاییز امسال به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.