طرح بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم آغاز شد
طرح بازديد از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم آغاز شد
با هدف رصد فعالیت ها، سطح بندی و رتبه بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد؛

طرح بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم آغاز شد

با هدف رصد فعاليت ها، سطح بندي و رتبه بندي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد؛ طرح بازديد از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم آغاز شد.
شناسه خبر : 47048 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان قم: با توجه به رسالت ذاتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای خدمات رسانی بهتر به کانون های استان قم، طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی آغاز شد.

 

 این طرح با هدف رصد فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، تخصیص مشوق ها بر اساس عملکرد کانون ها و سطح بندی و رتبه بندی مراکز اوقات فراغت از دوشنبه (18 اردیبهشت) آغاز گردید.

 

فاز اول این طرح که تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت، با تشکیل چندین تیم بازرسی و بازدید متشکل از کارشناسان ستاد، تمامی کانون های شهری و روستایی بازدید و ارزیابی می شوند.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هماهنگی قبلی مورد بازدید قرار گرفته و امام جماعت، مدیر کانون و کادر نوجوان کانون محور اصلی بازدید و گفتگو می باشد.

 

فعال و پویا بودن کانون، پیگیری برنامه های ابلاغی ستاد، ارزیابی فعالیت های فرهنگی هنری، بررسی رضایت کانون ها از برنامه ها، نحوه برگزاری برنامه های ملی و مناسبتی، بررسی تعامل کانون با دیگر مراکز فرهنگی فعال در مساجد و ... از جمله آیتم های ارزیابی کانون های مساجد می باشد.

 

دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات و احصای مشکلات و نیازهای کانون و انعکاس کامل و دقیق آن ها به مراکز مربوطه و پیگیری از نهاد های اجرایی استان به منظور رفع مشکلات، از دیگر بخش های طرح ارزیابی کانون ها می باشد.

 

شایان ذکر است به منظور تسهیل در فرآیند بازدید ها و بالا بردن میزان دسترسی مدیران و کادر کانون ها به خدمات ستاد، زمان فعالیت ستاد کانون های مساجد در روزهای شنبه و دوشنبه از صبح ها به بعد از ظهر (ساعت 14 الی 21) منتقل شد.