کانون فرهنگی هنری ایثار مسجد حضرت ولی عصر (عج) قم بازدید شد
کانون فرهنگي هنري ايثار مسجد حضرت ولي عصر (عج) قم بازديد شد

کانون فرهنگی هنری ایثار مسجد حضرت ولی عصر (عج) قم بازدید شد

در ادامه طرح بازديد دوره اي از فعاليت هاي فرهنگي هنري کانون هاي مساجد استان قم، کانون فرهنگي هنري ايثار مسجد حضرت ولي عصر (عج) قم با حضور نماينده ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بازديد شد.
شناسه خبر : 47652 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: با توجه به رسالت ذاتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای خدمات رسانی بهتر به کانون های استان قم، طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی آغاز شده است.

 

در این راستا دوشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور نماینده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، کانون فرهنگي هنري ايثار مسجد حضرت ولي عصر(عج) قم مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدید امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حجت الاسلام و المسلمین موسوی، فرمانده پایگاه بسیج و کادر نوجوان کانون حضور داشتند و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون، به بررسی مسائل و مشکلات اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در این مسجد پرداختند.

 

در این برنامه از بخش های مختلف مسجد و کانون فرهنگی هنری بازدید شد.



تشریح فعالیت های اوقات فراغت، دریافت گزارش عملکرد کادر نوجوان کانون و بررسی ظرفیت های مسجد و محله از دیگر بخش های این بازدید بود.

 

آموزش تخصصی قرآن کریم با حضور استاد «مهدی علم خواه» با بیش از 5 سال استمرار در این کانون، برگزاری جلسات هیئت نوجوانان و راه اندازی صندوق قرض الحسنه تبارک از شاخص ترین برنامه های این کانون می باشد.

لازم به ذکر است؛ طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی استان قم از 18 اردیبهشت ماه 1402 آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.