بازدید از کانون فرهنگی هنری عماریاسر مسجد حضرت امام حسن مجتبی (ع) قم
بازديد از کانون فرهنگي هنري عمارياسر مسجد حضرت امام حسن مجتبي (ع) قم
با هدف بررسی ظرفیت های کانون در اوقات فراغت صورت پذیرفت؛

بازدید از کانون فرهنگی هنری عماریاسر مسجد حضرت امام حسن مجتبی (ع) قم

کانون فرهنگي هنري عمارياسر مسجد حضرت امام حسن مجتبي (ع) قم از کانون هاي فعال و توانمند منطقه 6 قم با حضور نماينده ستاد استان مورد بازديد و ارزيابي قرار گرفت.
شناسه خبر : 47655 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: با توجه به رسالت ذاتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای خدمات رسانی بهتر به کانون های مساجد استان قم، طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی آغاز شده است.

 

در این راستا شنبه ها و دوشنبه های هر هفته کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور کارشناسان ستاد استان مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرند.

در این راستا دوشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا کانون فرهنگي هنري عمارياسر مسجد حضرت امام حسن مجتبي (ع) قم که در منطقه کم برخوردار و محروم شهر قم قرار دارد، بازدید شد.

 

در این بازدید امام جماعت مسجد حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم،  مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد «محمدمهدی خدامرادی» و کادر نوجوان کانون حضور داشتند که ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون، به بررسی مسائل و مشکلات اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در این مسجد پرداختند.


تشریح فعالیت های اوقات فراغت، دریافت گزارش عملکرد کادر نوجوان کانون و بررسی ظرفیت های مسجد و محله از دیگر بخش های این بازدید بود.
 

برگزاری برنامه هسته های تربیت محور، حضور مربیان و کادر کانون در دبیرستان های منطقه برای کار فرهنگی و جذب نوجوانان به مسجد، هیئت نوجوان، کلاس های علمی، هنری و مهارتی و برنامه های تفریحی از شاحص ترین فعالیت های این کانون می باشد.

در این برنامه از بخش های مختلف مسجد، کانون فرهنگی هنری و کتابخانه کانون بازدید شد.

لازم به ذکر است؛ طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی استان قم از 18 اردیبهشت ماه 1402 آغاز شده و تا پایان شهریورماه و خاتمه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه دارد.