برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تشریح شد
برنامه هاي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم تشريح شد
در همایش ائمه جماعات و مسئولان کانون های مساجد؛

برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تشریح شد

حجت الاسلام و المسلمين حيدري با اشاره به رونمايي از پوستر اوقات فراغت مساجد استان قم در تابستان سال جاري، گفت: برنامه‌هاي اوقاف فراغت امسال به صورت مشترک با پايگاه‌هاي مقاومت بسيج انجام خواهد شد.
شناسه خبر : 48004 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری در گردهمایی ائمه جماعات، مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، هیئت امنای مساجد و مدیران محله و فرماندهان پایگاه های بسیج غرب استان قم که در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، ابراز داشت: تحولات و ساختار مطلوبی جهت استفاده مسجدی‌ها از امکانات و پر کردن اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایجاد شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از طرح«نمازیاوران» بعنوان یکی از اقدامات در دست اجرای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم یاد کرد و افزود: برای استفاده اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از اردو‌های تفریحی، لیگ‌های ورزشی، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی هیآت مذهبی و ... در طرح اوقات فراغت تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به رونمایی از پوستر اوقات فراغت مساجد استان قم در تابستان سال جاری، ابراز داشت: برنامه‌های اوقاف و فراغت امسال بصورت مشترک با پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام خواهد شد.