مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در استان قم برگزار می‌شود
مسابقه طراحي پوستر «مسجد، کانون نشاط» در استان قم برگزار مي‌شود
در آستانه آغاز برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد؛

مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در استان قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمين حيدري از برگزاري مسابقه طراحي پوستر «مسجد کانون نشاط» ويژه برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد در استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 48029 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۲
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط»، ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالان مسجدی جهت معرفی برنامه های اوقات فراغت مسجد محله است.

 

وی افزود: این مسابقه با موضوع مسجد کانون نشاط (اوقات فراغت مسجدی) در بخش های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط و رشته طراحی پوستر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری به ویژگی های پوسترهای طراحی شده اشاره کرد و کفت: عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» است و استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است. همچنین در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مولفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به هدایای این مسابقه افزود: شش هدیه یک‌میلیون تومانی برای شش نفر و یک هدیه دومیلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه سه‌میلیون تومانی برای یک نفر و دو هدیه دومیلیون تومانی برای دو نفر پیش بینی شده است.

 

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند جهت ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانه bachehayemasjed.ir از فرم من هنرمندم، رشته هنرهای تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» تا ۲۳ خردادماه نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.