رتبه اول کارگردانی استان قم با ۱۵ سال سابقه عضویت در کانون های مساجد
رتبه اول کارگرداني استان قم با ۱۵ سال سابقه عضويت در کانون هاي مساجد

رتبه اول کارگردانی استان قم با ۱۵ سال سابقه عضویت در کانون های مساجد

محمدجواد شبان زاده که از سال ۱۳۸۷ به عضويت کانون هاي مساجد درآمده است رتبه اول کارگرداني استان قم را در کارنامه خود دارد.
شناسه خبر : 48645 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: محمدجواد شبان زاده، جوان 26 ساله که توانسته است در سومین جشنواره تئاتر بچه های مسجد موفق به کسب رتبه اول کارگردانی شود، با اشاره به سابقه فعالیت خود در کانون های مساجد گفت: از سال 1387عضو رسمی کانون فرهنگی هنری تبیان شدم و تا امروز در کانون های حضرت زینب(س) و کوثر ولایت فعاالیت داشته ام.

 

وی با بیان اینکه 18 گروه از آقایان در این جشنواره شرکت داشتند، ادامه داد: فعالیت این جشنواره از دی ماه سال گذشته آغاز شد و در نهایت و پس از بازبینی های اولیه 10 گروه به مرحله نهایی راه یافتند.

 

شبان زاده با اشاره به داوران این جشنواره افزود: سید حسین فدایی حسین، مرتضی جلالی و حمید لاجوردی داوری این جشنواره را بر عهده داشتند که در نهایت رتبه اول کارگردانی به اینجانب تعلق گرفت.

 

وی تصریح کرد: نمایش دوستی ابدی تاکنون در چهار مسجد اجرا داشته و بیش از هزار نفر تماشاگر این نمایش بوده اند.

 

شبان زاده در بخش دیگری از سخنان تصریح کرد: مقوله هنر گویا ترین وبهترین زبان برای انتقال سبک زندگی و زیست صحیح اجتماعی می باشد که یکی از موثر ترین آنها هنر تئاتر است.

 

وی ادامه داد: امروز تئاتر بچه های مسجد بسیار اهمیت دارد چرا که تاتر مسجد یکی از ویژگی های بسیار مهم و ذاتی تئاتر یعنی مخاطب محور بودن آن را بخوبی انجام داده و درصدی ازمخاطبینی که با این هنر ناآشنا و یا کم آشنا بودند را آشنا ساخته و هنرمسجدی را با ذوق و آموزش غیرمستقیم برای همه مخاطبین فراهم ساخته است.

 

شبان زاده که دانشجوی ادبیات نمایشی است موفقیت های خود را مدیون مسجد می داند و از مسئولین انتظار دارد تا بیش از پیش نسبت به مسجد و برنامه های فرهنگی هنری آن برای نسل جوان و نوجوان اهتمام داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: به عنوان یک عضو کانون درقبال مسجد وکانون از مسولین انتظاردارم که نگاه کلیشه ای به مسجد وکانون نداشته باشند و درحد توان از آثار نمایشی که الگویی موثر برای برقرای ارتباط با مخاطب جامعه امروز است توجه و حمایت بیشتری داشته باشند.