مدیر ستاد کانون های مساجد قم با نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد
مدير ستاد کانون هاي مساجد قم با نماينده مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو کرد
با موضوع غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان؛

مدیر ستاد کانون های مساجد قم با نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد

حجت الاسلام و المسلمين حيدري با اميرآبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، با موضوع غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ديدار و گفتگو کردند.
شناسه خبر : 48751 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا حيدري با دکتر احمد اميرآبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، پيش از ظهر امروز با موضوع غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ديدار و گفتگو کردند.

 

در ابتدای این دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد ستاد اوقات فراغت استان پرداخت و برنامه های این ستاد برای ایام اوقات فراغت را تشریح کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمين حیدری در ادامه جلسه نیز به کمبودها و نیازهای مبرم در امکانات و تجهیزات و مطالبات کانون ها و مساجد اشاره کرد و افزایش امکانات آموزشی، اردویی و ورزشی ویژه مساجد را از ضروریات دانست.

همچنین دکتر امیر آبادی فراهانی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات مثبت حجت الاسلام و المسلمین حیدری، گفت: مدیر ستاد کانون های مساجد قم با فکر و تیم انقلابی کار را پیگیری می کند و ما به ایشان اعتماد و اطمینان داریم.

 

وی ادامه داد: کانون های مساجد امسال را خیلی خوب شروع کردند و من به عنوان نماینده مجلس هر چه بتوانم برای ارتقای فعالیت های فرهنگی مسجد و کانون کمک خواهم کرد.

 

امیرآبادی با بیان اینکه از دستگاه ها مختلف اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، استانداری، شهرداری و... مطالبه می کنم تا برای برنامه های اوقات فراغت کمک کنند، بیان کرد: من از سن دوازده سالگی در مسجد فعالیت فرهنگی داشتم و به مشکلات و موانع کارهای فرهنگی کاملا مطلع هستم؛ لذا هر چه بتوانم برای فعالیت های فرهنگی در کانون و مسجد تلاش می کنم.