دوره توانمند سازی کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم آغاز می شود
دوره توانمند سازي کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم آغاز مي شود
با تدریس معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور؛

دوره توانمند سازی کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم آغاز می شود

با تدريس دکتر خورشيدي، معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، دوره توانمند سازي کادر نوجوان کانون هاي مساجد استان قم آغاز مي شود.
شناسه خبر : 49262 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: با تدريس دکتر امیرحسین خورشيدي، معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، دوره توانمند سازي کادر نوجوان کانون هاي مساجد استان قم آغاز مي شود.

 

این دوره توانمندسازی از امروز (شنبه 17تیرماه) آغاز و تا پایان مرداد ماه به صورت متمرکز و هفتگی ادامه دارد و در هر یک از کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به صورت برنامه ریزی شده در یکی از روزهای هفته آموزش های لازم را دریافت خواهد کرد.

 

در این دوره هر روز خواهران و برادران به صورت مجزا در کلاس ها و کارگاه های برنامه ریزی شده حضور پیدا می کنند و معاونین نوجوان کانون به ترتیب جذب و ساماندهی، فرهنگی و هنری، ارتباطات و رسانه، آموزش و پژوهش و اردویی از شنبه تا چهارشنبه آموزش های لازم را فرا می گیرند.

 

امروز و در اولین جلسه آموزشی این دوره، معاونین جذب و ساماندهی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از ساعت 10صبح (ویژه برادران) در همایش آموزشی با تدریس دکتر خورشيدي  حاضر می شوند و عصر امروز از ساعت 16عصر همایش ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است شرکت کنندگان در این دوره پس از ارزیابی، گواهینامه اعطا می‌شود.