برگزاری کارگاه آموزشی طب اسلامی ویژه اعضای کانون صالحین قم
برگزاري کارگاه آموزشي طب اسلامي ويژه اعضاي کانون صالحين قم

برگزاری کارگاه آموزشی طب اسلامی ویژه اعضای کانون صالحین قم

حجت الاسلام و المسلمين قافي از برگزاري کارگاه آموزشي طب اسلامي ويژه اعضاي کانون فرهنگي هنري صالحين قم در تابستان 1402 خبر داد.
شناسه خبر : 49381 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۳۵

«حجت الاسلام و المسلمين قافي» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع کانون فرهنگی هنری صالحین در ایام اوقات فراغت تابستان، گفت: برنامه ‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری صالحین از ابتدای تیرماه آغاز شده و (به استثنای دهه اول محرم) تا نیمه شهریور امسال ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین قم افزود: برگزاری کلاس های معارفی و آموزش قرآن، آموزش طب اسلامی توسط حجت الاسلام حیدریان، آموزش زبان انگلیسی و آموزش شنا از مهمترین برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری صالحین می باشد.

 

وی به برگزاری کارگاه آموزش تدوین فیلم اشاره کرد و افزود: این کارگاه ویژه اعضای نوجوان کانون فرهنگی هنری صالحین با عنوان "ادیت خاص" برگزار می شود و مخاطبین در این کارگاه با نحوه تدوین فیلم و چگونگی ساخت تیزر و کلیپ آشنا می شوند.



حجت الاسلام و المسلمين قافي ادامه داد: برگزاری کلاس های مهارتی علاوه بر غني سازي اوقات فراغت نوجوانان، در جذب ایشان به مسجد و حضور در برنامه های فرهنگی و مذهبی موثر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین به برگزاري کارگاه آموزشي طب اسلامي در کانون فرهنگي هنري صالحين اشاره کرد و افزود: در این کارگاه طب اسلامي، مزاج شناسي، درمان مزاجها، حجامت، فصد، جااندازي، ماساژ، حرکت درماني و... آموزش داده می شود.

 

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری صالحین قم در بلوار شهید دل آذر، کوچه شماره 6 مسجد امام زین العابدین(ع) واقع شده است.