نشست مشورتی مدیران کانون‌های مساجد فعال در رویداد بزرگ اربعین برگزار شد
نشست مشورتي مديران کانون‌هاي مساجد فعال در رويداد بزرگ اربعين برگزار شد

نشست مشورتی مدیران کانون‌های مساجد فعال در رویداد بزرگ اربعین برگزار شد

نشست مشورتي تعدادي از مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال در رويداد بزرگ اربعين در کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.
شناسه خبر : 49461 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: نشست مشورتی تعدادی از مدیران  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال در رویداد بزرگ اربعین و برخی مدیران ستاد کانون های مساجد کشور با موضوع  «نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در خدمت به عرصه فرهنگ کنگره عظیم اربعین» برگزار شد.

 

این نشست صبح امروز (پنجشنبه 22 تیرماه) همزمان با روز مباهله در سالن حضرت خدیجه سلام الله علیها کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال در سراسر کشور در رویداد بزرگ اربعین، فعالیت‌های مختلفی را برای خدمات‌رسانی به زوار حضرت ابا عبدالله (ع) تدارک می بینند که از جمله آنها می‌توان به اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری اشاره کرد.

 

سال گذشته مواکب های کانون های مساجد، فعالیت های مختلفی را در طول مسیر پیاده روی داشتند که از جمله آنها می توان به موکب هنر، اجرای سرود و نمایش، موکب کودک و مادر و... با موضوعات اربعینی اشاره کرد.

 

لازم به ذکر است امسال نیز موکب های کانون های فرهنگی هنری مساجد از سراسر کشور مبتنی بر شعار محوری اعلامی از سوی ستاد اربعین کشور تحت عنوان «حیاتنا الحسین» و در ذیل عنوان پر برکت باب نجاة الامة فعالیت های خود را طراحی می کند.