گردهمایی ۱۰۰۰ نفره نوجوانان حسینی؛ بچه های مسجدی هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند
گردهمايي ۱۰۰۰ نفره نوجوانان حسيني؛ بچه هاي مسجدي هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند

گردهمایی ۱۰۰۰ نفره نوجوانان حسینی؛ بچه های مسجدی هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند

گردهمايي نوجوانان عاشورايي به مناسبت عزاي حسيني و محکوميت هتک حرمت به قرآن کريم با حضور بيش از هزار نفر از نوجوانان عضو کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در پرديسان برگزار شد.
شناسه خبر : 49831 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۴۴

حجت الاسلام و المسليمن محمدرضا حيدري در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برگزاری گردهمايي ۱۰۰۰ نفره نوجوانان حسينی در پردیسان قم، گفت: همزمان با شب ششم محرم الحرام ۱۴۴۵ گردهمایی ۱۰۰۰ نفره نوجوانان عاشورایی به مناسبت عزای حسینی و محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم با حضور بیش از هزار نفر از نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: این مراسم که با دسته عزاداری از خیابان شهید مومن پور پردیسان آغاز شد، با برگزاری برنامه‌هایی همچون تعزیه خوانی، شعرخوانی و مرثیه‌سرایی و قرائت عهدنامه نوجوانان با امام حسین (ع) همراه بود.

 

وی افزود: همچنین ویژه برنامه‌ای در گردهمایی نوجوانان عاشورایی استان قم، با موضوع «احترام به قرآن کریم و جایگاه قرآن کریم» برپا شد.