تشکیل کادر نوجوان در بیش از 190 کانون فرهنگی هنری مساجد کشور
تشکيل کادر نوجوان در بيش از 190 کانون فرهنگي هنري مساجد کشور
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد:

تشکیل کادر نوجوان در بیش از 190 کانون فرهنگی هنری مساجد کشور

حجت الاسلام والمسلمين خداداده با اشاره به فعاليت بيش از 2 هزار کادر نوجوان در کانون هاي فرهنگي مساجد کشور، گفت: در راستاي هويت بخشي و نقش دهي به نوجوانان، کادر مديريتي کانون هاي فرهنگي هنري در بيش از 190 مسجد کشور از ميان نوجوانان انتخاب شده‌اند.
شناسه خبر : 50718 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم: حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بر اهمیت تقویت اخوت میان مساجد و نگاه تمدنی حاکم بر فعالیت های مسجد تاکید کرد.

 

اهمیت تقویت اخوت میان مساجد جهان اسلام

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز در دیدار با آیت الله اعرافی گزارشی از برگزاری نشست هیئت اندیشه ورز کانون های فرهنگی  هنری مساجد، ارائه؛ و بر اهمیت تقویت اخوت میان مساجد و نگاه تمدنی حاکم بر فعالیت های مسجد تاکید نمود و تصریح کرد: بر این باوریم که فعالیت در حوزه مساجد، باید مبتنی بر نقش آفرینی امام جماعت در مدیریت کانون و مدیریت فرهنگی منطقه دنبال شود.

 

وی نقش آفرینی طلاب و فضلا در جهت دهی به فعالیت های پویای کانون های فرهنگی و هنری را مهم ارزیابی نمود و اذعان داشت: بیش از 3000 مسجد کشور در مجاورت مدارس هستند، لذا با فعال سازی کانون های فرهنگی و با مشارکت ائمه جماعت مساجد، بحث اوقات فراغت محصلان و ارائه برنامه های فرهنگی و دینی در بستر مسجد عملیاتی شد.

 

توجه ویژه به هویت بخشی و نقش دهی به نوجوانان

حجت الاسلام و المسلمین خداداده گزارشی از میدان داری بیش از 2 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد کشور ارائه کرد و یادآور شد: در راستای هویت بخشی و نقش دهی به نوجوانان، کادر مدیریتی کانون های فرهنگی هنری بیش از 190 مسجد کشور از میان نوجوانان انتخاب شده‌اند.

 

وی به سیاست گذاری های کلان و راهبردی هیئت اندیشه ورز کانون های فرهنگی  هنری مساجد اشاره نمود و اذعان داشت: کانون های فرهنگی  هنری مساجد از استعداد بالایی در جذب نوجوانان مستعد برای حضور و ورود به حوزه های علمیه برخودار هستند.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بر اهمیت نوسازی و زیربنایی مدیران فرهنگی استان ها تاکید و حضور جوانان و نوجوانان مستعد را مهم ارزیابی نمود و یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت خیلی بالایی در کشف استعدادهای درخشان و تربیت مدیران فرهنگی کشور برخوردار است.