توسعه مساجد جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی بوده است
توسعه مساجد جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامي بوده است
مؤسس و دبیرکل مجمع علمای شیعه جنوب هندوستان:

توسعه مساجد جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی بوده است

حجت الاسلام و المسلمين ميرزا رضوان علي اصفهاني با اشاره به فعاليت بيش از 150 مسجد در منطقه جنوب هندوستان ابراز داشت: در اين مساجد ما سعي کرده ايم که در کنار اقامه نماز به اجراي برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي و قرآني اهميت بدهيم و خيلي از اين کارها به برکت انقلاب اسلامي ايران بوده است.
شناسه خبر : 50796 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم: حجت الاسلام و المسلمین میرزا رضوان علی اصفهانی، مؤسس و دبیرکل مجمع علمای شیعه جنوب هندوستان دوشنبه 30 مرداد در نخستین اجلاس بین‌المللی مساجد جهان اسلام در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به فعالیت بیش از 150 مسجد در منطقه جنوب هندوستان ابراز داشت: در این مساجد ما سعی کرده ایم که در کنار اقامه نماز به اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی اهمیت بدهیم و خیلی از این کارها به برکت انقلاب اسلامی ایران بوده است و ما کوشیده ایم که در همین راستا رویکرد و جهت گیری انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

 

وی افزود: از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که امروز در یک جنگ عمیق فکری و فرهنگی هستیم که نقش امامان جماعت و دست اندرکاران مساجد در آن بسیار حائز اهمیت است.

 

وی همچنین گفت: خودمان در راستای حل مشکلات مساجد تلاش می کنیم و این طور نیست که در مواجهه با سختی ها و مشکلات کوتاه بیاییم و عقب بنشینیم.