کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نقش مهمي در اشاعه فرهنگ ايفا مي‌کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند

عموزاده در حاشيه بازديد از مواکب تخصصي فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون هاي مساجد قم تصريح کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نقش مهمي در اشاعه فرهنگ ايفا مي‌کنند.
شناسه خبر : 51072 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم: امیرعلی عموزاده 15 شهریور 1402در حاشیه بازدید از مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون های مساجد قم در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: حضرت سیدالشهدا (ع)ضریحی دارد به وسعت هستی و همه جا حرم حضرت اباعبدالله(ع) است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا افزود: در این ایام عده ای در کربلا خدمت رسانی می کنند و عده ای در ایران که اگر نگوییم اجرشان بیشتر نیست کمترهم نیست چرا که دلسوخته هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: پیاده روی اربعین و جاماندگان اربعین سراسر اخلاص، صفا و صمیمیت است.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده کانون های مساجد در عرصه اربعین افزود: خدا را شکر می کنیم که کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر اساس وظیفه ذاتی خود این گونه فعالانه در عرصه حضور دارند و این تلاش ها جای تقدیر دارد.

 

عموزاده  تصریح کرد: هنر یکی از مهم ترین ابزار اشاعه فرهنگ است و برای تمدن سازی اسلامی ما نیازمند فرهنگ ناب هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند و ما به همه همکاران و متولیان در کانون ها خدا قوت می گوییم.