۲۰ مسجد در موکب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مشغول به فعالیت هستند
۲۰ مسجد در موکب کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم مشغول به فعاليت هستند
معاون استاندار قم:

۲۰ مسجد در موکب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مشغول به فعالیت هستند

مقيمي در حاشيه بازديد از مواکب تخصصي فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون‌هاي مساجد قم از فعاليت بيش از 20 مسجد در اين موکب خبر داد.
شناسه خبر : 51073 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم: ابوالقاسم مقیمی در حاشیه بازدید از مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: ستاد اربعین استان قم فعالیت‌های خود را از ۳ ماه پیش با تشکیل کمیته‌های مختلف آغاز کرده است.

 

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره به خدمت‌رسانی مواکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در قم، عنوان کرد: امسال با توجه به تجمیع بسیاری از مواکب شاهد فعالیت 50 ایستگاه در قالب 28 موکب در این مسیر هستیم؛ از جمله مواکب تخصصی فرهنگ و هنر، کادر نوجوان کانون های مساجد قم است که 20 مسجد در این مواکب همکاری دارند.

 

جانشین ستاد اربعین حسینی استان قم در ادامه با اشاره به فعالیت مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون های مساجد قم ابراز کرد: یکی از اقدامات شایسته کانون‌های مساجد در یک سال اخیر استفاده از نوجوانان در کادر کانون‌های فرهنگی هنری بوده که نتایج بسیار خوبی را تا کنون شاهد آن بوده‌ایم و در آینده این نسل پرچمداران انقلاب اسلامی خواهند بود.