نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد قم نتیجه روحیه جهادی و مسجدی است
نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد قم نتيجه روحيه جهادي و مسجدي است
مدیر پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مطرح کرد:

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد قم نتیجه روحیه جهادی و مسجدی است

خانمحمدي در بازديد از نمايشگاه توانمندي و دستاوردهاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، گفت: اعضاي کانون‌هاي مساجد استان قم در اين نمايشگاه به صورت قوي و عملياتي وارد عرصه شدند و فعاليت‌هاي خود را به صورت واقعي نشان دادند که قابل قدرداني است.
شناسه خبر : 52374 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، وحید خانمحمدی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که با حضور آیت الله سعیدی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری این نمایشگاه در قم، عنوان کرد: نتیجه فعالیت‌ها و زحمات مسئولان و اعضای کانون‌های مساجد در این نمایشگاه نشان داده شده و امروز می‌توانیم دستاوردها را به جامعه ارائه دهیم.

 

مدیر پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرچه در بحث تبلیغات و رسانه شایسته‌تر و قوی‌تر ورود پیدا کنند، جذب بیشتری خواهند داشت.

 

خانمحمدی خاطرنشان کرد: اگر مردم نتیجه و آثار فعالیت‌های کانون‌ها را ببینند، راحت‌تر فرزندان خود را جهت حضور در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تشویق می‌کنند.

 

وی بیان داشت: فعالیت‌های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، فنی و غیره در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام می‌شود که می‌توان زمینه فعالیت‌های مختلف را برای نوجوانان و جوانان فراهم کرد.

 

مدیر پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: این ستاد با تغییر ریلی که انجام داد و تعریف راهبردهای عملیاتی، فراهم کردن زیرساخت‌ها، هم‌افزایی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور به دنبال این است که اتفاقات خوبی در کانون‌های مساجد رقم بخورد.

 

خانمحمدی ادامه داد: برنامه‌هایی که ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور دارد، در سال آینده به نتیجه خواهد رسید و نتایج آن مشخص‌تر خواهد شد.

 

وی با اشاره به حضور فعال اعضای کانون‌های مساجد در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: چند سالی بود که به خاطر شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های فیزیکی کمرنگ‌تر شده بود و خیلی وقت بود که چنین فضایی را ندیده بودیم.

 

مدیر پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: اعضای کانون‌های مساجد استان قم در این نمایشگاه به صورت قوی و عملیاتی وارد عرصه شدند و فعالیت‌های خود را به صورت واقعی نشان دادند که قابل قدردانی است.

 

خانمحمدی ضمن قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: این فعالیت‌ها و دستاوردها نتیجه روحیه جهادی و مسجدی مسئولان و کارمندان ستاد کانون‌های مساجد است که چنین فعالیت‌هایی را رقم زده است.