استقبال از طرح های قرآنی کانون امام مهدی(عج) در نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد قم
استقبال از طرح هاي قرآني کانون امام مهدي(عج) در نمايشگاه دستاوردهاي کانون هاي مساجد قم

استقبال از طرح های قرآنی کانون امام مهدی(عج) در نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد قم

طرح هاي قرآني کانون فرهنگي هنري امام مهدي (عج) که با غرفه مسجد، قرآن و نشاط در نمايشگاه توانمندي ها و دستاوردهاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم مورد استقبال بازديدکنندگان قرار گرفته است.
شناسه خبر : 52462 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۲۰

سیده زینب اعتباری مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی (عج) که با غرفه مسجد، قرآن و نشاط در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم شرکت کرده است در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به تشریح فعالیت های این کانون پرداخت.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی (عج) با بیان اینکه این کانون از سال 1382 تاسیس شده است افزود: نهصد نفر عضو کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) هستند و از برنامه های مختلف آن بهره می برند.

وی با بیان اینکه شاخص ترین فعالیت کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) حول محور قرآن می باشد گفت: ما در کنار دیگر برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، برای مقاطع مختلف سنی برنامه های مختلف قرآنی داریم.

اعتباری با اشاره به برخی از این برنامه های قرآنی تصریح کرد: کلاس های حفظ قرآن از جمله کلاس هایی است که با هدف تربیت مربی حفظ برگزار می شود و از سال 97 تا کنون 67 دوره کلاس حفظ قرآن برگزار کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی (عج) ادامه داد: در این پنج سال اخیر 18 دوره احکام، 18 دوره روخوانی و روانخوانی و  12 دوره کلاس های تجوید  قرآن و در یک سال اخیر 2 دوره کلاس تفسیربرگزار کرده ایم.

اعتباری همچنین به دوره های آموزشی برای نونهالان اشاره کرد و گفت: در یک سال اخیر 9دوره قرآن و معارف برای نونهالان برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی (عج) همچنین به دیگر برنامه های کانون اشاره کرد و گفت: ما طرح لیگ کتابخوانی را داریم که گروه های چند نفره را تعریف کرده ایم و کتاب های متناسب با نیاز آنها را در اختیارشان قرار داده که با زمان بندی های تعریف شده این کتاب ها مطالعه شده و در پایان مسابقات کتابخوانی برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه گفت: طرح های قرآنی را در این غرفه ارائه کرده ایم که نه تنها مورد استقبال خانواده ها بلکه مسئولین بویژ مسئولین تربیتی قرار گرفته است.