کانون های مساجد از برجسته ترین بسترهای مسیر تجلی تقوا در فرایندهای زیست انسانی هستند
کانون هاي مساجد از برجسته ترين بسترهاي مسير تجلي تقوا در فرايندهاي زيست انساني هستند
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کانون های مساجد از برجسته ترین بسترهای مسیر تجلی تقوا در فرایندهای زیست انسانی هستند

سالاري با بيان اينکه کار فرهنگي کاري است که جامعه را به تقويت بنيه ديني، معرفتي و اخلاقي نزديک کند گفت: کانون هاي مساجد از برجسته ترين بسترهاي مسير تجلي تقوا در فرايندهاي زيست انساني هستند.
شناسه خبر : 52463 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، ضمن تقدیر از تمام فعالیت های صورت گرفته در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اثربخشی فعالیت ها را در گرو رضایت الهی دانست و اظهار داشت: کار فرهنگی کاری است که جامعه را به تقویت بنیه دینی، معرفتی و اخلاقی نزدیک می سازد؛ کانون های فرهنگی و هنری مساجد از برجسته ترین بسترهای مسیر تجلی تقوا در تمام فرایندهای زیست انسانی هستند.

 

وی با تأکید بر این که اتفاقی که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد می افتد، همان عینیت دعای الهم وفقنا و لا تحب و لا ترضی است، خاطرنشان ساخت: اساس رویکردهای کانون های فرهنگی و هنری مساحد در مسیر کسب رضایت الهی در تمام فرایندهای فرهنگی و هنری و تجلی فرهنگ دینی از بستر مسجد است.

 

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که متخصصانی که در کانون ها فرهنگی و هنری مساجد تربیت می شوند، باید از رویه دینی قوی و مستحکمی برخوردار باشند، تصریح کرد: فعالان حوزه فرهنگ دینی باید عاشقانه پای آرمان الهی ایستادگی نمایند؛ امیدواریم روزی شاهد تاسیس شعبه ای از کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سرزمین فلسطین باشیم.

 

سالاری ایجاد و تقویت روحیه همدلی، مهربانی در بستر فرهنگ دینی را از رسالت های کنون فرهنگی و هنری مساحد دانست و اذعان داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با مسلح شدن به ابزار روز بتوانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.