همه فعالیت های نیک در بستر مسجد شکل می گیرد
همه فعاليت هاي نيک در بستر مسجد شکل مي گيرد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم:

همه فعالیت های نیک در بستر مسجد شکل می گیرد

با بيان اينکه همه فعاليت هاي نيک در بستر مسجد شکل مي گيرد گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، از برجسته ترين بستر هاي شکل دهي به فعاليت هاي فرهنگ ساز ديني است.
شناسه خبر : 52464 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، امشب در آئین اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، مسجد را اصل و محور عبودیت دانست و با بیان این که همه فعالیت های نیک در بستر مسجد شکل می گیرد، اظهار داشت: محور تربیت و توحید، اصل تمام  کارهای نیکی است که می توان در بستر مسجد رقم زد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به اهمیت شکل دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری در بستر مسجد برای اعتلای فضای انسانی و رسیدن به مقام والای انسانی مبتنی بر توحید صمدی است.

 

وی با بیان اینکه کار کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت خودجوش و جهادی دنبال شده، این بستر زمینه ساز شکل دهی به فعالیت های فرهنگ سازی دینی است، اظهار داشت: همانطور که مسجد را می توان سرمنشا تمام کارهای نیک دانست، کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز می توانندهمین حکم را داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه رویکرد خودجوش و جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد، از برجسته ترین بستر های شکل دهی به فعالیت های فرهنگ ساز دینی است، اظهار داشت: همانطور که مسجد را می توان سرمنشاء تمام کارهای نیک دانست، کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز زمینه ساز تقویت بنیه ایمانی در شکل دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری است.

 

وی با تأکید بر این که تربیت نیروی انقلابی متعهد، ماهر و متخصص در بستر مسجد و حول محور تقوا تاثیرات بسیاری بر گسترش فرهنگ دینی در جامعه خواهد داشت،خاطرنشان ساخت: نقش مسجد تراز اسلامی در شکل دهی به فعالیت هنر تعالی بخش و تاثیر آن بر عرصه های مختلف زیست انسانی بسیار حائز اهمیت است.