بهره گیری از ابزارهای نوین در تقویت روحیه ایمانی جامعه
بهره گيري از ابزارهاي نوين در تقويت روحيه ايماني جامعه
دستیار ویژه و مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

بهره گیری از ابزارهای نوین در تقویت روحیه ایمانی جامعه

حجت الاسلام والمسلمين رهبري با اشاره به آثار ارزشمند بهره گيري از ابزارهاي نوين در تقويت روحيه ايماني جامعه گفت: جذب نوجوانان و حوانان در مسجد تراز اسلامي در پويايي فرهنگ ديني و شکوفاسازي قابليت ها و استعدادها بسيار موثر خواهد بود.
شناسه خبر : 52465 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین روح الله رهبری دستیار ویژه و مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم،  ضمن تقدیر از تمام رویکردهای ارزشمند فعالان جهادی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان قم را سرآغازی برای ارائه دستاوردهای فعالان فرهنگی دانست.

 

وی در ادامه ضمن اشاره به آثار ارزشمند بهره گیری از ابزارهای نوین در تقویت روحیه ایمانی جامعه تصریح کرد: تبلیغ و نشان دادن فرصت های بزرگ حضور در مسجد برای مخاطبان از جایگاه والایی برخودار است.

 

دستیار ویژه و مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور جوانان و نوجوانان در بستر مسجد و فعال سازی ظرفیت ها و جهت دهی درست به استعدادها را از رسالت های مهم کانون های فرهنگی و هنری مساحد دانست و گفت: جذب نوجوانان و حوانان در مسجد تراز اسلامی در پویایی فرهنگ دینی و شکوفاسازی قابلیت ها و استعدادها بسیار موثر خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رهبری در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساحد همواره در مسیر آبادانی مسجد که خانه خداست، قدم برداشته این مهم را در مسیر آبادانی و ساخت اجتماع مومنانه دنبال می کند.