کمک 850 میلیون ریالی مسجد انصار الحسین(ع) به مردم مظلوم غزه
کمک 850 ميليون ريالي مسجد انصار الحسين(ع) به مردم مظلوم غزه
مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) قم خبر داد؛

کمک 850 میلیون ریالی مسجد انصار الحسین(ع) به مردم مظلوم غزه

حجت الاسلام و المسلمين ترابي از جمع آوري 850 ميليون ريال کمک‌هاي نقدي مومنين و نمازگزاران مسجد انصار الحسين(ع) جهت کمک به مردم مظلوم غزه خبر داد.
شناسه خبر : 52548 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

حجت الاسلام و المسلمين «سید مصطفی ترابي» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه کشتار بی رحمانه برادران و خواهران مسلمان فلسطینی توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی دل هر انسانی را به درد آورده است، گفت: حداقل کاری که در شرایط فعلی می توانسیم انجام دهیم جمع آوری کمک های نقدی برای مردم مظلوم غزه بود که در مرحله اول با مشارکت مومنین و نمازگزاران مسجد انصار الحسین(ع) مبلغ 850 میلیون ریال جمع آوری شد.
 

مسئول کانون فرهنگي هنري انصار الحسين(ع) با بیان اینکه جمع آوری کمک های نقدی همچنان ادامه دارد، افزود: هدف ما این است که در مرحله دوم بتوانیم به نیت امیرالمومنین امام علی (ع) مبلغ 110 میلیون تومان کمک های نقدی جمع کنیم.

 

وی به وظایف مومنین نسبت به مردم مظلوم غزه اشاره کرد و کفت: ما باید در مرحله اول برای مردم فلسطین دعا کنیم تا بتوانند این سد بزرگ را از مقابلشان بردارند. سپس در رسانه و فضای مجازی مظلومیت مردم غزه را منعکس کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمين ترابي ادامه داد: ما می توانیم با راه اندازی پویش های مردمی جهت جمع آوری کمک های مردمی و خدمت رسانی، گامی در جهت کمک به مردم مظلوم غزه برداریم.