حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد از سوی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تقدیر شد
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد احمد طباطبايي‌نژاد از سوي رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور تقدير شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد از سوی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تقدیر شد

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد احمد طباطبايي‌نژاد مدير عامل سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قم از سوي رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور تقدير شد.
شناسه خبر : 52596 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، در اختتامیه نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، از حجت‌الاسلام و المسلمين سيد احمد طباطبايي‌نژاد، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، به پاس به پاس قدرداني از حسن همكاري و زحمات بي شائبه ایشان از سوي حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور تقدیر شد.

 

در متن اين تقديرنامه آمده است: تکریم کسانی که خدمت به خانه های خدا در روی زمین را وجهه همت خود قرار داده اند تأسی به سنت الهی در ترفیع مقام خادمان با اخلاص این اماکن مقدس است.


خدا را شاکریم به برکت نظام مقدسی که یادگار ارزشمند احیاگر واقعی اسلامی ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) است شاهد تلاش مدیرانی همچون جنابعالی هستیم که نشر شعائر دینی و کوشش در مسیر تحقق مطالبات بر حق مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی را بر خود فرض می دانند.


اکنون بر خود لازم می دانیم به پاس  همکاری صمیمانه جنابعالی در برگزاری طرح اوقات فراغت  کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال  1402   تقدیر و تشکر نماییم.


امید است که با اتکال به خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف موفق و  موید باشید.

 

شایان ذکر است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در اجرای برنامه های اوقات فراغت با ارائه قریب به 100 دستگاه اتوبوس بصورت نیم بها، مشارکت در برپایی نمایشگاه و تدارک امکانات لازم در خصوص سازه، همکاری سامانه 137 جهت اطلاع رسانی مکان های پایگاه های اوقات فراغت به مردم شهر قم، چاپ و نصب تبلیغات اوقات فراغت در سطح شهر قم، همکاری در برگزاری برنامه احلی من العسل و مشارکت در تولید سرود قهرمان من سهم بسزایی داشت.