تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد قم
تقدير از مديرکل تبليغات اسلامي استان قم در اختتاميه نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد قم

تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد قم

در اختتاميه نمايشگاه توانمندي و دستاوردهاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با اهداي لوح تقدير از زحمات حجت الاسلام والمسلمين شعبان زاده، مديرکل تبليغات اسلامي استان قم قدرداني شد.
شناسه خبر : 52605 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، در اختتامیه نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، از حجت‌الاسلام و المسلمين مرتضی شعبان زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، به پاس به پاس قدرداني از حسن همكاري و زحمات بي شائبه ایشان در برگزاری طرح اوقات فراغت  کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال  1402، از سوي حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور تقدیر شد.

 

در متن اين تقديرنامه آمده است: تکریم کسانی که خدمت به خانه های خدا در روی زمین را وجهه همت خود قرار داده اند تأسی به سنت الهی در ترفیع مقام خادمان با اخلاص این اماکن مقدس است.


خدا را شاکریم به برکت نظام مقدسی که یادگار ارزشمند احیاگر واقعی اسلامی ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) است شاهد تلاش مدیرانی همچون جنابعالی هستیم که نشر شعائر دینی و کوشش در مسیر تحقق مطالبات بر حق مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی را بر خود فرض می دانند.


اکنون بر خود لازم می دانیم به پاس  همکاری صمیمانه جنابعالی در برگزاری طرح اوقات فراغت  کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال  1402   تقدیر و تشکر نماییم.


امید است که با اتکال به خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف موفق و  موید باشید.