کارگاه آموزشی مهارت های کنترل خشم ویژه دختران نوجوان دهه هشتادی برگزار می شود
کارگاه آموزشي مهارت هاي کنترل خشم ويژه دختران نوجوان دهه هشتادي برگزار مي شود
مسئول کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور:

کارگاه آموزشی مهارت های کنترل خشم ویژه دختران نوجوان دهه هشتادی برگزار می شود

احمدي با اشاره به برگزاري سلسله نشست هاي مشاوره اي بصورت هفتگي در کانون فرهنگي هنري طلايه داران نور، گفت: کارگاه آموزشي مهارت هاي کنترل خشم ويژه دختران نوجوان دهه هشتادي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52658 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

«فاطمه احمدی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برگزاري سلسله نشست هاي مشاوره اي بصورت هفتگي در کانون فرهنگي هنري طلايه داران نور، گفت: فردا پنجشنبه 11 آبان 1402 ساعت 9 صبح، کارگاه آموزشي مهارت هاي کنترل خشم ويژه نوجوانان دهه هشتادي برگزار مي شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری طلايه داران نور دستیابی به مهارت های برقراری آرامش و نظم در محیط های پر استرس و حتی خانواده را از اهداف این کارگاه دانست و افزود: در این کارگاه با تدریس خانم مقیسه به افراد کمک می شود تا از فشارهای عصبی ناشی از خشم به طور کامل رهایی یابند.

 

وی با اشاره به اینکه این سلسله نشست هاي مشاوره اي که با استقبال خوب مخاطبین و کانون های هم جوار برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به منظور حضور در این کارگاه می تواند به کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور واقع در بنیاد، خیابان شهید کریمی، کوچه 19، مسجد فاطمه الزهرا(س) (واحد خواهران) مراجعه کنند.