فعالیت ۱۸۱ کتابخانه در کانون­های مساجد استان ­قم
فعاليت ۱۸۱ کتابخانه در کانون­هاي مساجد استان ­قم

فعالیت ۱۸۱ کتابخانه در کانون­های مساجد استان ­قم

حجت الاسلام والمسلمين حيدري با اشاره به ثبت ۵۱۱ کانون فرهنگي هنري در استان قم از فعاليت ۱۸۱ کتابخانه باز و مخزن دار در سطح کانون ها خبر داد.
شناسه خبر : 52888 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری با تشریح برنامه های هفته کتاب در کانون های مساجد استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون های مساجد استان قم خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «طرح اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: علاقمندان از ۱۵ آبان تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت www.bachehayemasajed.ir در این مسابقه شرکت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: همچنین در این هفته ضمن بازدید از تعدادی از کتابخانه های مساجد استان از کتابداران کتابخانه های مساجد استان تقدیر خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: به همین مناسبت کتاب هایی با موضوعات تربیتی و اعتقادی و احکام شرعی به ائمه جماعات و مربیان و مدیران کانون های مساجد استان اهداء می شود.

 

وی همچنین به طرح بسته مطالعاتی به منظور ایجاد بستر مطالعه هدفمند و اثرگذار برای بچه های مسجد اشاره  کرد و گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام واقع در منطقه ۱ و کانون فرهنگی هنری شهید آوینی واقع در منطقه ۴ و کانون فرهنگی هنری شهید همت واقع در منطقه ۶ برای دریافت بسته مطالعاتی در خصوص خانواده معرفی شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه با بیان اینکه ۵۱۱ کانون ثبت شده در استان قم داریم افزود: از این تعداد ۴۳۹ کانون مربوط به برادران و ۷۲ کانون مربوط به خواهران می شود و برای اولین بار کانون های مستقل خواهران در قم ثبت شد.

 

وی ادامه داد:  در ۱۸۱ کانون فرهنگی هنری مساجد قم کتابخانه وجود دارد که شامل ۹۲ باب کتابخانه مخزن دار و ۸۹ باب کتابخانه باز است.