عضویت 160 دختر کودک و نوجوان یک روستای کوچک در کانون فرهنگی هنری مسجد
عضويت 160 دختر کودک و نوجوان يک روستاي کوچک در کانون فرهنگي هنري مسجد

عضویت 160 دختر کودک و نوجوان یک روستای کوچک در کانون فرهنگی هنری مسجد

داودآبادي فراهاني از عضويت 160 دختر کودک و نوجوان روستاي هشتصد نفري بستان در کانون فرهنگي هنري مسجد روستا خبر داد.
شناسه خبر : 52905 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم؛ «عصمت داودآبادی فراهانی» با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای بستان گفت: به علت محدودیت فضا برنامه های  کانون با مشارکت تنها مدرسه روستا برگزار می شود و همه دانش آموزان این مدرسه ابتدایی عضو کانون هستند.

 

مدير کانون فرهنگی هنری شهداي روستاي بستان با اشاره به سابقه فعالیت کانون شهدای بستان از سال 1390 گفت: در حال حاضر 160 نفر از کودکان و نوجوانان این روستای هشتصد نفری عضو کانون هستند و از برنامه های کانون بهرمند می شوند.

 

وی با اشاره به برنامه های این کانون ادامه داد: ما در تمام مناسبت های ملی و مذهبی در کانون برنامه داریم.به عنوان مثال روز گذشته اعضای کانون در فضای مدرسه باتوسل به آستان مقدس چهارده معصوم صلوات الله علیهم اجمعین همراه با قرائت دعای توسل آزادی قدس و نجات کودکان غزه را از چنگال دژخیمان رژیم صهیونیستی از خداوند متعال مسئلت کردند .

 

داودآبادی فراهانی در ادامه با اشاره به برنامه های قرآنی کانون تصریح کرد: برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی، کلاس های حفظ قرآن و برگزاری مسابقات حفظ قرآن از جمله برنامه های قرآنی این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بستان همچنین به کلاس های هنری کانون اشاره کرد و گفت: کلاس های خوشنویسی، نقاشی، بافتنی و... ازجمله این برنامه هاست.

 

داودآبادی فراهانی در ادامه به برنامه دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه هایی است که مورد توجه ویژه اعضا بوده و استقبال گسترده ای از آن می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بستان برنامه های اردویی را نیز از جمله برنامه هایی عنوان کرد که اعضای کانون از آن استقبال چشمگیری دارند.

 

وی در پایان تصریح کرد: برخی از بچه ها به خصوص کودکان را باید با تشویق و جایزه جذب مسجد کرد و ما معمولا جوایزی هرچند کوچک و ناچیز را تهیه می کنیم تا بتوانیم حضورحداکثری کودکان و نوجوانان را در مسجد داشته باشیم.