اهدای بالغ بر 3000 جلد کتاب به کتابخانه های کانون های مساجد استان قم
اهداي بالغ بر 3000 جلد کتاب به کتابخانه هاي کانون هاي مساجد استان قم
به مناسبت هفته کتاب انجام شد؛

اهدای بالغ بر 3000 جلد کتاب به کتابخانه های کانون های مساجد استان قم

حجت الاسلام و المسلمين حيدري از اهداي بالغ بر 3000 جلد کتاب به کتابخانه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت هفته کتاب خبر داد.
شناسه خبر : 53046 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۱۷

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با اشاره به اهداي بالغ بر 3000 جلد کتاب به کتابخانه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت هفته گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و مسئولین کتابخانه ها با حضور در مخزن کتاب ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم با توجه به نیاز های منطقه و محل نسبت به انتخاب و جمع آوری کتب مورد نیاز اقدام کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: این مخزن کتاب با هدف جمع آوری کتب از ادارات، نهادها و مراکز علمی پژوهشی به منظور سهولت دسترسی و انتخاب مدیران کانون ها و مسئولین کتابخانه ها آماده شده است.

 

وی افزود: این مخزن تا کنون بالغ بر 10 هزار جلد کتاب را جمع آوری و ساماندهی کرده است که کانون ها با مراجعه به مخزن و جستجو و انتخاب کتب مورد نیاز، اقدامی در جهت غنی سازی کتابخانه های مساجد قم صورت می گیرد.