بیانیه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
بيانيه ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت گراميداشت هفته بسيج

بیانیه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت گراميداشت هفته بسيج بيانيه اي صادر کرد.
شناسه خبر : 53070 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم؛ ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج، بيانيه اي صادر کرد.

 

متن بيانيه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز اگر شما جلوه های پرشور حضور جوانان در صحنه های پر خطر فلسطین و لبنان را مشاهده می کنید این الگو گیری از بسیج است. (مقام عظمای ولایت )

 

بسیج مفهمومی از ایثار و فداکاری، اخلاق و خودگذشتگی و خردورزی است، بسیجی انسانی از خود گذشته است که در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی از جان و مال و آبروی خود می گذرد.


شجره ی طیبه ای که امام عظیم الشان در سال ۵۸ بنا نهاد، بعد از حماسه آفرینی بی بدیل و قهرمانانه در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خدمات گسترده ای به مردم ایران اسلامی نموده است که نشان از تفکر انقلابی، ولایت پذیری و جهادی آنان است.


امروز فرهنگ و تفکر بسیجی برای جوانان و آزادگان جهان به یک الگوی بی بدیل تبدیل شده و شاخه های با برکت  این شجره ی طیبه موجب ایستادگی مردمان مظلوم و ستمدیده در مقابل ظالمان و مستبدان عالم گردیده است.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان یاد و خاطره همه شهدای بسیج را گرامی داشته و به روح بلند و ملکوتی آنان درود می فرستد.