دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران برگزار می شود
دوره آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران برگزار مي شود

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمين حيدري از برگزاري دوره آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان قم با هدف الگوسازي، انتقال تجربيات و توانمندسازي مديران اين کانون ها خبر داد.
شناسه خبر : 53130 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه تاسیس کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در دستور کار ستاد هماهنگی استان قم قرار گرفته است، اظهار کرد: دوره آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان قم با هدف الگوسازي، انتقال تجربيات و توانمندسازي مديران اين کانون ها برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با یادآوری اینکه دوره آموزشی به مدت 8 ساعت با حضور 80 نفر از مدیران کانون های فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان قم در سه گام برگزار می شود، گفت: گام اول این دوره بصورت حضوری و غیر متمرکز در قالب نشست یک روزه، پنجشنبه 9 آبان ماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

 

وی افزود: گام دوم این دوره بصورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور برگزار می شود. همچنین گام سوم دوره به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون های تخصصی خواهران برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمين حيدري به سرفصل های محتوایی دوره اشاره کرد و افزود: آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه برای تمامی شرکت کنندگان در این دوره که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی نامه پایان دوره معتبر صادر می شود، افزود: صدور مجوز کانون تخصصی خواهران منوط به موفقیت در این دوره آموزشی خواهد بود.