برنامه های متنوع کانون فرهنگی هنری زینبیون برای دختران نوجوان؛ از برنامه های هنری و سرود تا کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی
برنامه هاي متنوع کانون فرهنگي هنري زينبيون براي دختران نوجوان؛ از برنامه هاي هنري و سرود تا کارگاه هاي آموزشي مهارت هاي زندگي
گزارشی از فعالیت های متنوع فرهنگی کانون زینبیون در آستانه برگزاری کنگره ملی فعالین خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد:

برنامه های متنوع کانون فرهنگی هنری زینبیون برای دختران نوجوان؛ از برنامه های هنری و سرود تا کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی

کانون فرهنگي هنري "زينبيون" مسجد حضرت زينب کبري(س) قم، با برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي، آموزشي و ورزشي، توانسته بالغ بر 100 دختر نوجوان را به مسجد جذب کند.
شناسه خبر : 53138 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

«زینب ظفرقندی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری "زینبیون" مسجد حضرت زينب کبري(س) قم فعالیت های مختلفی در مناسبت های مذهبی و ملی دارد، گفت: مهم ترین فعالیت هفتگی کانون فرهنگی هنری زینبیون برگزاری جلسات ثابت هفتگی در روزهای یکشنبه می باشد که در قالب نشست های عمومی موضوعات مختلف بصیرتی، آموزشی و تربیتی برای مخاطبین ارائه می شود.

 

مدیر خواهران کانون فرهنگی هنری زینبیون، با بیان اینکه این کانون با برگزاری برنامه هاي متنوع فرهنگي، آموزشي و ورزشي، توانسته بالغ بر 100 دختر نوجوان را به مسجد جذب کند، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیون با برگزاری برنامه های مختلف مانند حلقات معرفتی، حلقه کتابخوانی، برنامه های ورزشی، کارگاه های آموزشی و مهارتی و... نقش موثری در جذب نوجوانان به مسجد دارد.

 

وی افزود: نوجوانان عضو کانون با حضور در هیئت هفتگی مسجد ویژه بانوان و انجام امورات هیئت از برنامه ریزی، فضاسازی، پذیرایی، دعوت مداح و...، کار تشکیلاتی را در کانون آموزش می بینند.

 

ظفرقندی با اشاره به فعالیت های هنری کانون فرهنگی هنری زینبیون گفت: گروه سرود ریحانه النبی(س) ضمن تولید سرود های ملی و مذهبی، در مناسبت های مختلف این سرودها را با حضور دختران دهه نودی عضو کانون اجرا می کند.

 

وی افزود: برگزاری جلسات حفظ قرآن، کلاس های آموزش مفاهیم قرآن، کارگاه خودشناسی و مهارت های برقراری ارتباط و کتابخانه امانی این کانون با بالغ بر 2000 جلد کتاب از دیگر برنامه ها و امکانات کانون فرهنگی هنری زینبیون برای دختران نوجوان می باشد.