اخلاق نیکو، احترام و توجه، مهم ترین عامل جذب نوجوان است
اخلاق نيکو، احترام و توجه، مهم ترين عامل جذب نوجوان است
مدیر خواهران کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) قم:

اخلاق نیکو، احترام و توجه، مهم ترین عامل جذب نوجوان است

ميرزايي اخلاق نيکو، احترام و توجه را مهم ترين عامل جذب دختران نوجوان محله امامزاده ابراهيم (ع) به مسجد و کانون فرهنگي هنري دانست.
شناسه خبر : 53154 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

«سمیرا میرزایی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با اشاره به سابقه فعالیت این کانون گفت: این کانون ۱2 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

مدير خواهران کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا(س) با اشاره به تعداد اعضای کانون تصریح کرد: سیصد نفر عضو کانون خواهران مسجد هستند که حدود نیمی از این اعضا را دختران کودک و نوجوان تشکیل می دهد.

 

وی به امکانات کانون فرهنگی هنری مسجد فاطمه الزهرا (س) اشاره کرد و گفت: این کانون از فضایی به مساحت 150 متر مربع واقع در زیرزمین مسجد برخوردار است. کتابخانه با حدود 3000 جلد کتاب، 3 فضای آموزشی و کلاس، امکانات تفریحی مانند میز تنیس و فوتبال دستی از امکانات این کانون می باشد.

 

میرزایی اخلاق نيکو، احترام و توجه را مهم ترين عامل جذب دختران نوجوان محله امامزاده ابراهيم (ع) به مسجد و کانون فرهنگي هنري بر شمرد و افزود: در سال 1390 بابرگزاری کلاس های هنری و اردوهای زیارتی و تفریحی مخاطبین را به کانون و برنامه های مسجد جذب کردیم و با رفتار و احترام به مخاطب، پای آن ها را در کانون و مسجد محکم کردیم تا جایی که امروز بعد از گذشت بیش از 10 سال با فرزندان خود در برنامه ها شرکت می کنند.

 

وی گوش دادن صحبت های نوجوان و تلاش در جهت حل مشکلات او را بسیار مهم دانست و افزود: با بهره مندی از کارشناس مشاور از جامعه الزهرا(س) در کانون، فضایی جهت بیان مشکلات نوجوانان، مشاوره و ارائه راهکار فراهم کردیم که با استقبال بالا مواجه شده است.

 

مدير خواهران کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا(س) به برگزاری کلاس های مهارتی در کانون اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های آموزشی کانون، برگزاری دوره های آموزش خیاطی می باشد که تا کنون ده ها دوره در کانون برگزار شده است.