کتابداران کتابخانه های کانون های مساجد استان قم تقدیر شدند
کتابداران کتابخانه هاي کانون هاي مساجد استان قم تقدير شدند

کتابداران کتابخانه های کانون های مساجد استان قم تقدیر شدند

مسئولين ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم به مناسبت هفته کتاب با حضور در کتابخانه هاي کانون هاي مساجد قم از چهار کتابدار تقدير کردند.
شناسه خبر : 53161 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم؛ مسئولین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد قم به مناسبت هفته کتاب با حضور در کتابخانه های کانون های مساجد قم از چهار کتابدار تقدیر کردند که متن تقدیرنامه آنان به شرح زیر است:

 

سلام و درود بر آخرین سفیر هدایت و معلم بشریت رسول گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و اهلبیت طاهرینش آنچه که هستی را شکوه و زیبایی می بخشد جلوه وجود انسانهایی است که از قالبها رها گشته و در بیکران خلقت عظمت می آفرینند و برای جامعه، گویی بارانی هستند بر زمین تشنه.

 

زیستن به خاطر خدا و بندگان او در گستره فرهنگ و مساجد سعادتی است که صالحان روزگار همواره در پی آنند. امید که حق باریتعالی در سرای باقی چنین وارستگانی را که وجود خویش را صرف خدمت گزاری به جوانان و نوجوانان و اهالی مسجد نموده اند، اجر و خیر عنایت فرماید.

 

در راستای گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی از زحمات سرکار عالی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری مسجد تقدیر و تشکر به عمل می آید.