مدیران کانون های تخصصی خواهران، افسران مسیر هویت بخشی به جایگاه زن در جامعه هستند
مديران کانون هاي تخصصي خواهران، افسران مسير هويت بخشي به جايگاه زن در جامعه هستند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم:

مدیران کانون های تخصصی خواهران، افسران مسیر هویت بخشی به جایگاه زن در جامعه هستند

حجت الاسلام و المسلمين حيدري با اشاره به اين که کانون هاي تخصصي و ويژه خواهران با رويکرد حجاب و عفاف و زن و خانواده مستقلا در مسير هويت بخشي به اين عنصر مهم در جامعه نقش برجسته اي را ايفا مي کنند، يادآور شد: شما بانوان افسران مسير هويت بخشي به جايگاه زن در جامعه هستيد.
شناسه خبر : 53364 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، در اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان قم ضمن اشاره به رویکردهای نوین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان این که تلاش نموده ایم تا در راستای هویت بخشی و نقش آفرینی خواهران و بانوان کارگروه های تخصی را بازتعریف نماییم، گفت: امروز شاهدیم که با عنایت فاطمه زهرا سلام الله علیها گامی را در سایه اعتلای حقیقی و جایگاه والای زن و خانواده برداشته ایم.

 

وی با بیان این که در سالهای اخیر فقط در استان قم در کنار 40 کانون خواهران پیشین، بالغ بر 75 کانون فرهنگی هنری خواهران تاسیس شده است، اظهار داشت: در کل کشور بیش از 1200 کانون فرهنگی خواهران مسجد محور تاسیس شده است و این نشان دهنده جایگاه ویژه و درخشان زن در گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به این که با حمایت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، کانون های تخصصی و ویژه خواهران با رویکرد حجاب و عفاف و زن و خانواده مستقلا در مسیر هویت بخشی به این عنصر مهم در جامعه نقش برجسته ای را ایفا می کنند، یادآور شد: شما بانوان افسران مسیر هویت بخشی به جایگاه زن در جامعه هستید.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود برگزاری دوره آموزش مدیریت فرهنگی مسجد با ارائه دکتر محمدیان را نویدبخش ارائه رویکردهای تشکیلاتی در پیگیری فعالیت  کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و اذعان داشت: در این دوره های آموزشی کار ویژه تخصصی کانون های فرهنگی بانوان تبیین خواهد شد.

 

لازم به ذکر است همزمان با برگزاری این برنامه دوره یک روزه توانمندسازی کادر نوجوان کانون های مساجد استان قم نیز با حضور 600 کادر نوجوان  خواهر و برادر به صورت مجزا و در بخش های مختلف با حضور اساتید ومدیران استان به صورت تخصصی برگزار شد.