برگزاری دوره های متعدد و متنوع آموزشی، هنری و مهارتی در کانون تخصصی خواهران محمدیه
برگزاري دوره هاي متعدد و متنوع آموزشي، هنري و مهارتي در کانون تخصصي خواهران محمديه

برگزاری دوره های متعدد و متنوع آموزشی، هنری و مهارتی در کانون تخصصی خواهران محمدیه

زارع از برگزاري دوره هاي متعدد و متنوع آموزشي، هنري و مهارتي در کانون فرهنگي هنري تخصصي خواهران محمديه با هدف جذب بانوان به مسجد و نماز خبر داد.
شناسه خبر : 53610 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

«زهرا زارع» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با اشاره به برگزاري دوره هاي متعدد و متنوع آموزشي، هنري و مهارتي در کانون فرهنگي هنري تخصصي خواهران محمديه، گفت: این برنامه ها با هدف جذب بانوان به مسجد و نماز انجام می شود و بالغ بر 150 نفر تا کنون از این طریق جذب شده اند.

مدیر کانون فرهنگي هنري تخصصي خواهران محمديه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی قرآن و نهج البلاغه، افزود: کلاس های نقاشی آبرنگ، سیاه قلم و رنگ روغن و زبان انگلیسی ویژه دختران نوجوان، خیاطی، جواهر دوزی، کیک پزی، روبان دوزی و طب اسلامی ویژه جوانان و بزرگسالان بخشی از دوره های آموزشی کانون فرهنگي هنري تخصصي خواهران محمديه می باشد.


وی با اشاره به بهره مندی کانون از باشگاه ورزشی و برگزاری کلاس های ورزشی، افزود: اغلب برنامه ها و کلاس های هنري، مهارتي و ورزشی کانون تخصصي خواهران محمديه نه مختص تابستان، بلکه در طول سال برگزار می شود.



وی در پایان تاکید کرد: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، جشن ها، عزاداری ها و... از جمله برنامه های کانون تخصصي خواهران محمديه می باشد که به آن اهمیت ویژه ای داده می شود و به کمک کادر نوجوان و جوان کانون انجام می شود.