حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران قم در نخستین کنگره ملی فعالین خواهر کانون های مساجد کشور
حضور مديران کانون هاي تخصصي خواهران قم در نخستين کنگره ملي فعالين خواهر کانون هاي مساجد کشور

حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران قم در نخستین کنگره ملی فعالین خواهر کانون های مساجد کشور

حجت الاسلام و المسلمين حيدري از اعزام 75 نفر از مديران کانون هاي تخصصي خواهران استان قم به نخستين کنگره ملي فعالين خواهر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور خبر داد.
شناسه خبر : 53666 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: امروز شاهدیم که با عنایت فاطمه زهرا سلام الله علیها گامی در سایه اعتلای حقیقی و جایگاه والای زن و خانواده برداشته شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، ضمن اشاره به رویکردهای نوین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان این که تلاش نموده ایم تا در راستای هویت بخشی و نقش آفرینی خواهران و بانوان کارگروه های تخصی را بازتعریف نماییم، اظهار داشت: در سال اخیر فقط در استان قم در کنار 40 کانون خواهران پیشین، بالغ بر 75 کانون فرهنگی هنری خواهران در حال تاسیس می باشد.
 

وی افزود: در کل کشور بیش از 1200 کانون فرهنگی خواهران مسجد محور تاسیس شده است و این نشان دهنده جایگاه ویژه و درخشان زن در گفتمان انقلاب اسلامی است.
 

 حجت الاسلام و المسلمين حيدري به برگزاری نخستين کنگره ملي فعالين خواهر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، اشاره کرد و افزود: این کنگره فردا 21 آذر با حضور مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران از سراسر کشور، در تالار وحدت تهران برگزار مي شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: 75 نفر از مديران کانون هاي تخصصي خواهران استان قم به نمایندگی از فعالين خواهر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، در این کنگره ملي شرکت می کنند.