عضو کانون طلایه داران نور موفق به کسب رتبه اول کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم شد
عضو کانون طلايه داران نور موفق به کسب رتبه اول کشوري مسابقات سراسري قرآن کريم شد
درخشش بانوی قمی در مسابقات سراسری قرآن کریم؛

عضو کانون طلایه داران نور موفق به کسب رتبه اول کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم شد

احمدي از کسب رتبه اول کشوري رشته حفظ کل چهل‌ و ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم در بخش بانوان، توسط يکي از اعضاي کانون فرهنگي هنري طلايه داران نور قم خبر داد.
شناسه خبر : 53977 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم «فاطمه احمدی» با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور به صورت تخصصی در حوزه بانوان فعالیت می کند، یادآور شد: از جمله  فعالیت های این کانون، آموزش مهارت قرائت قرآن کریم و آشنایی با بخشی از معارف قرآن و تربیت حافظان کل قرآنِ آشنا با مفاهیم و معارف قرآن است.

 

مدیر کانون فرهنگي هنري طلايه داران نور قم از کسب رتبه اول کشوري رشته حفظ کل چهل‌ و ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم در بخش بانوان، توسط يکي از اعضاي کانون فرهنگي هنري طلايه داران نور قم خبر داد و عنوان کرد: فاطمه دلیری یکی از اعضای کانون اخیرا موفق به کسب رتبه برتر ملی چهل‌ و ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم در بخش بانوان شده است.

 

وی با بیان اینکه فاطمه دلیری حدود 8 سال است که عضو کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور می باشد و در این مدت موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است، افزود: وی تاکنون در بسیاری از مسابقات قرآنی از جمله مسابقات قرآنی «مدهامتان» حضور پیدا کرده است و موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است.

 

احمدی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور قم بالغ بر هشت سال است که کلاس حفظ قرآن کریم دارد و 30 نفر متربی در این کانون از جزء یک شروع کردند و هم اکنون بعضی به جزء ۲۰ رسیدند و 11 نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند، افزود: سعی ما بر این است تا از این حافظان قرآنی در برنامه های آموزشی کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور بهره ببریم.