مسجد بهترین بستر برای تربیت توحیدی
مسجد بهترين بستر براي تربيت توحيدي
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قم عنوان کرد:

مسجد بهترین بستر برای تربیت توحیدی

حجت الاسلام والمسلمين حيدري مسجد را بهترين بستر براي تربيت توحيدي عنوان کرد و گفت: تربيت پاک در بستر مسجد معنا مي يابد.
شناسه خبر : 54544 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در دوره آموزشی مربیان توحیدی که در محل ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد، گفت: این دوره با هدف ارتقا سطح توانمندی مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و تقویت بنیه علمی و مهارتی این مربیان برنامه ریزی شده است و این جمع قرار است گامی بلند در حوزه انسان سازی و مباحث اندیشه ای برای جوانان و نوجوانان بردارند.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای سال همه ی دغدغه و تلاس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این  بوده است تا مباحث تربیتی را در فضای پاک مسجد رقم بزند چراکه مسجد بهترین بستر برای تربیت توحیدی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در همین راستا برنامه ریزی های بسیاری در سه ساحت مدیرکانون، مربی کانون و کادر کانون طراحی شد و در این مدت بیش از ۵ دوره آموزشی برای کادر کانون، بیش از ۱۱ دوره آموزشی برای مدیران کانون برگزار شد و امروز اولین دوره آموزشی مربیان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: در همین خصوص به دنبال یک نظامنامه بودیم که از حیث محتوایی بتوانیم نصب العینی قراردهیم که با بررسی های انجام شده کتاب بی نهایت که متناسب با نیاز جوان معاصر است برای مباحث تربیتی در مساجد و سرفصل های آموزشی این دوره انتخاب شد.

 

 لازم به ذکر است اولین جلسه از دوره آموزشی مربیان توحیدی با حضور روحانیون، طلاب و مربیان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شیروانی معاون پژوهش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی اسراء استاد اولین روز این دوره آموزشی بود.

 

یادآور می شود دوره آموزشی مربیان توحیدی قرار است به صورت یک هفته در میان روزهای پنجشنبه برگزار شود و در قالب ۹ نشست آموزش حضوری و ۱۸ جلسه آموزشی غیر حضوری برنامه ریزی شده است.