کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برپا شد
کرسي تلاوت قرآن کريم در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم برپا شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قم:

کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برپا شد

حجت الاسلام والمسلمين حيدري با اشاره به برپايي کرسي تلاوت قرآن کريم در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، گفت: اين محافل در راستاي اجراي طرح «مسجد، پايگاه قرآن» برگزار مي شود.
شناسه خبر : 55442 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است که در راستای تحقق منویات معظم له برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: در استان قم نیز با همکاری کانون های فرهنگی هنری و ارکان مساجد، پایگاه های قرآنی راه اندازی شده اند و در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» کرسی های تلاوت قرآن کریم را با حضور قاریان برجسته و ممتاز ملی و بین المللی برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: کرسی های تلاوت قرآن کریم تا کنون به همت کانون های فرهنگی هنری بچه های آسمان، فاطمیه و امام مهدی(عج) برگزار شده است.


حجت الاسلام والمسلمين حيدري با اشاره به اجرای طرح «تلاوت نور» در مساجد استان قم، یادآور شد: محافل انس با قرآن کریم، جلسات خانگی تلاوت قرآن همراه با تفسیر و ترجمه در کانون های مساجد استان به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.


وی تاکید کرد: امید است با برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم زمینه پیوند محکم تر و انس بیش از پیش مردم با کلام وحی فراهم شود.