همایش قاریان و اساتید قرآنی طرح «مسجد، پایگاه قرآن» استان قم برگزار می شود
همايش قاريان و اساتيد قرآني طرح «مسجد، پايگاه قرآن» استان قم برگزار مي شود

همایش قاریان و اساتید قرآنی طرح «مسجد، پایگاه قرآن» استان قم برگزار می شود

همايش قاريان و اساتيد قرآني طرح «مسجد، پايگاه قرآن» استان قم با هدف هم افزايي ظرفيت هاي قراني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و شناسايي و توجيه قاريان علاقه مند به شرکت در اين طرح برگزار مي شود.
شناسه خبر : 58850 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، همايش قاريان و اساتيد قرآني طرح «مسجد، پايگاه قرآن» با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌در خصوص قرار گرفتن مساجد به عنوان پایگاه قرآنی، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

 

هم افزایی ظرفیت های قرانی کانون های فرهنگی هنری مساجد، توجیه برنامه های قرآنی در مساجد و شناسایی و توجیه قاریان علاقه مند به شرکت در این طرح از جمله اهداف برگزاری این همایش می باشد.

 

این گزارش می افزاید: طرح ملی «مسجد پایگاه قرآن»، همزمان با سراسر کشور در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اجرا می شود که کانون های مجری این طرح، علاوه بر برنامه های قرآنی معمول و منظم مسجد، کرسی های تلاوت قرآن را با حضور  قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می کنند که در این جلسات قرائت قرآن به شیوه تحقیق انجام خواهد شد.

 

شایان ذکر است این همایش فردا پنجشنبه(28دی ماه) ساعت 9، با حضور قاریان و اساتید قرآنی در محل ستاد استان به نشانی خیابان شهید لواسانی، کوچه 9 فرعی 2 برگزار می گردد.