دومین جلسه آموزشی از دوره مربیان توحیدی برگزار می‌شود
دومين جلسه آموزشي از دوره مربيان توحيدي برگزار مي‌شود

دومین جلسه آموزشی از دوره مربیان توحیدی برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين حيدري از برگزاري دومين جلسه آموزشي از دوره مربيان توحيدي ويژه روحانيون، طلاب و مربيان فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 59873 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا حيدري با اشاره به استقبال بالای طلاب و مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از اولین جلسه آموزشی دوره «مربيان توحيدي»، گفت: دومین جلسه آموزشی این دوره فردا پنجشنبه 12 بهمن ماه از ساعت 7 صبح در سالن اجتماعات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم آغاز می شود و تا ساعت 12 ظهر ادامه دارد.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگی هنری مساجد قم با بیان اینکه دوره آموزشي مربيان توحيدي به صورت یک هفته در میان روزهای پنجشنبه برگزار می شود، افزود: این دوره ويژه روحانيون، طلاب و مربيان فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم می باشد.

 

ویبا بیان اینکه این دوره در قالب 9 نشست آموزش حضوری و 18 جلسه آموزشی غیر حضوری برنامه ریزی شده است، افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «محمد شیروانی» معاون پژوهش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی اسراء استاد دومین روز این دوره آموزشی می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمين حيدري با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، گفت: ارتقا سطح توانمندی مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و تقویت بنیه علمی و مهارتی این مربیان از اهم اهداف دوره است.

 

وی افزود: ارائه سیر تربیتی در مساجد با محتوای ثابت، با اولویت مباحث اعتقادی (اصول دین) و آموزش عقاید شیعه امامیه، تعمیق بخشی اعتقادات دینی نوجوانان مسجدی، توجه به شبهات و جلوگیری از سطحی نگری در بین نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.