لیگ کادر نوجوان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود
ليگ کادر نوجوان کانون‌هاي مساجد برگزار مي‌شود

لیگ کادر نوجوان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

حجت الاسلام حيدري از برگزاري ليگ کادر نوجوان کانون‌هاي مساجد استان قم با هدف کنشگري در عرصه مسئوليت پذيري نوجوانان خبر داد.
شناسه خبر : 59989 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام « محمدرضا حیدری» با اشاره به آغاز به کار اولین لیگ کادر نوجوان استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این لیگ برای چهار فصل در سال تعریف شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به آغاز اولین فصل افزود: در این فصل سه کارویژه تعریف شده  که دهه فجر، ایام شعبانیه و انتخابات پیش رو را شامل می شود.

 

وی ادامه داد: رقابتی جذاب و تیمی را درهرفصل خواهیم داشت رقابتی که با کنشگری کادر نوجوان همراه باشد؛ کنشگری که در آن ایده های جذاب، خلاقانه و نو وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: نفرات برتر فصل اول در فصل های بعدی و در کارویژه هایی که به مناسبت ایام آن فصل تعریف می شود با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به جوایز این لیگ افزود: بیش از 50 میلیون تومان جایزه به برگزیدگان در ۴ فصل اهدا می شود.

حیدری تصریح کرد: اولین لیگ کادر نوجوانان استان قم از ۱۲ بهمن آغاز شده  و تا ۱8 اسفند ماه ادامه  دارد.