فراهم شدن امکان عضویت مدیران، ارکان و اعضاء کانون‌های مساجد در صندوق اعتباری هنر
فراهم شدن امکان عضويت مديران، ارکان و اعضاء کانون‌هاي مساجد در صندوق اعتباري هنر

فراهم شدن امکان عضویت مدیران، ارکان و اعضاء کانون‌های مساجد در صندوق اعتباری هنر

حجت الاسلام والمسلمين حيدري گفت: مديران، ارکان و اعضاء کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با حداقل سه سال سابقه فعاليت مي‌توانند از عضويت و مزاياي صندوق اعتباري هنر بهره‌مند شوند.
شناسه خبر : 60268 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا حيدري با اشاره به فراهم شدن امکان عضویت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در صندوق اعتباری هنر وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: نظر به ضرورت خدمت رسانی هرچه شایسته تر به خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر مساجد و در راستای تکریم، ارتقای سطح خدمات رفاهی و توجه مضاعف به جایگاه ارزشمند اعضای کانون های مساجد، امکان عضویت فعالان فرهنگی هنری مسجدی در صندوق اعتباری هنر میسر شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تاکید کرد: برخورداری از مزایای خدمات رفاهی در قالب های بیمه تامین اجتماعی و... از مهمترین اهداف این اقدام می باشد.

 

وی به گروه های واجد شرایط عضویت در صندوق اعتباری هنر برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجداشاره کرد و گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، کادر و ارکان، فعالان هنری، فعالان فرهنگی، فعالان فناوری های نوین و فعالان کارآفرینی از گروه های واجد شرایط عضویت در صندوق اعتباری هنر می باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمين حيدري به شرایط عمومی عضویت در این صندوق اشاره کرد و گفت: داشتن حسن سابقه در حوزه فعالیت های مسجدی، احراز «شرط استمرار فعالیت» (بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه بچه های مسجد از جمله میزان مشارکت در برنامه های ابلاغی و اعلامی ستاد)، دریافت مجوز یا تمدید مجوز کانون (ویژه مدییران و اعضا کانون ها)، داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 50 سال تمام در ابتدای عضویت، عضویت در یکی از کانون های سامانه بچه های مسجد، کسب امتیاز لازم فعالیتی در ارزیابی های سامانه بچه های مسجد، فعالیت موثر در برنامه های ابلاغی و... از شرایط عمومی عضویت در صندوق اعتباری هنر می باشد.

 

وی تاکید کرد: حداقل سابقه فعالیت در کانون اعم از مدیر، ارکان و اعضاء حداقل سه سال است و متقاضی باید به سامانه های رسمی موسسات رفاهی و حمایتی مرتبط مراجعه کند و فرآبندهای مرتبط را طی نماید.